Panasonic NR-B30FX1-XE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic NR-B30FX1-XE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

heytjes 30-03-2010
Geschreven voor: Panasonic NR-B30FX1-XE

we hebben de koelkast al in september 2009 gekocht. na enige geluidsproblemen, die erg goed zijn opgelost door Harense smid, zijn we erg blij met deze koelkast. vooral het versvak / 0 graden is een genoegen. alle fruit en groente blijven echt veel langer vers. sla kan zo ruim een week vers en lekker blijven. en dat is voor een klein huishouden, dat graag gevarieerd eet, een oplossing.

hoedemakers1949 02-03-2010
Geschreven voor: Panasonic NR-B30FX1-XE

Eerst hadden we een Bosch koelkast gekocht, omdat deze zoveel lawaai maakte, hebben we de koelkast omgeruild voor deze panasonic..
Mede namens de zeer goede service van DE HARENSE SMID.
Deze koelkast is SUPERSTIL.
De temperatuur instellingen van zowel de koelkast als het 'vers'vak, en de vriezer werken perfect.
We zijn met deze super-ijskast dik tevreden.
Deze ijskast is niet goedkoop, prijs/kwaliteit is ruimschoots voldoende.

Peter69 03-08-2009
Geschreven voor: Panasonic NR-B30FX1-XE

Omdat niemand tot nu een review heeft gegeven doe ik het.Mooi apparaat, moest de stilste zijn en is dat ook.
Wel na enkele keren achter-onder de koelkast te aandrukken.[hij resoneerde]Nu hoor je hem vrijwel niet meer behalve als de compressor pomp zijn werk doet [36db]

Wat mij erg tegen valt is de feed-back van Panasonic-1e; Hij is alleen bij de Harendse Smit te koop, 2e daar staat hij niet in hun assortiment op de webwinkel,3e je kan hem dus niet zien voor dat je hem koopt behalve in de Harendse Smit of bij Panasonic op de site,4edus kocht ik hem maar van een plaatje[woon in Alkmaar]5e Na enkele vragen ,suggesties of tips te willen ben ik afgewezen [door naar de Harendse Smit dus de dealer stuurt mij naar de verkopende partij[slecht hoor]6e met deze feed-back word niks\niets gedaan.
Letten jullie even op daar van de verkoop.De aandelen lopen terug en hier is een goede reden!!!
Als klant moet je serieus genomen worden en in deze tijden helemaal.Jullie hadden geluk dat wij nou eenmaal vielen op de schoonheid van de mooie koelkast.